Facebook Pinterest Instagram

Diesel decodează cultura digitală pentru noua campanie şi creează emoticoane personalizate pentru brand

Campania Diesel Primăvară-Vară 16 este despre cultura digitală, #sloganurile ei şi despre absurdităţile amuzante ale comportamentului nostru online/ offline.

Diesel decodează cultura digitală pentru noua campanie şi creează emoticoane personalizate pentru brand.

„Lumile noastre, online şi offline, sunt perfect contopite”, spune directorul artistic Nicola Formichetti. „Digitalul a devenit mai real decât realitatea. Emoticoanele s-au transformat în noul Esperanto, o limbă universal înţeleasă de milioane.”

„Am colaborat cu duoul director/ fotograf Santiago & Mauricio pentru a realiza instantanee video fun înainte de tradiţionalele imagini ale campaniei. Este extrem de important să vorbim limba actual universală, având în vedere că telefoanele şi calculatoarele sunt uneltele prin care ne conectăm”.

Diesel decodează cultura digitală pentru noua campanie şi creează emoticoane personalizate pentru brand.

Inspirat de umorul cu care emoticoanele descriu scenarii din viaţa reală, Diesel şi-a creat propriul alfabet, utilizat la scară largă.

Diesel decodează cultura digitală pentru noua campanie şi creează emoticoane personalizate pentru brand.

Campania îi prezintă pe cântăreţul şi actorul Joe Jonas; actriţa, cântăreaţa şi designerul Kiko Mizuhara, plus grupul lui Jonas, DNCE. Modelelor din familia Diesel, Sara Cummings şi Sang Woo Kim, li se alătură arătosul Trevor Signorino şi Stav Strashko, un bărbat ce se încadrează la categoria femeilor în agenţie. Stav se identifică cu o femeie şi se simte foarte confortabil în pielea sa.

Castingul este o continuare a ADN-ului Diesel, aducând împreună diferite culturi, personalităţi şi indivizi pe care Nicola Formichetti îi găseşte online. Libertatea este esenţa noastră şi tu ar trebui să fii cine doreşti.

Diesel decodează cultura digitală pentru noua campanie şi creează emoticoane personalizate pentru brand.

Videoclipurile îl arată pe Sand flirtând online, pe Kiko trimiţând un hyperreal selfie, Sara făcând cumpărături online şi Aki von Glasow trecând prin favoritele sale. Social media a lansat ideea de „acel moment în care”, astfel vei vedea modele îndrăgostindu-se de ele însele, imitând emoticoane şi împărtăşind al lor #currentmood.

Nici o parte a experienţei de navigare online şi clicking nu va rămâne neatinsă de Diesel. Blochezi un utilizator pe Grindr? Apărem noi şi te sfătuim să începi o nouă relaţie… cu lenjeria ta intimă Diesel. Campania de lenjerie se va derula pe cele mai importante site-uri porno din lume, PornHub şi YouPorn.

CREDITE

 

Brand: Diesel
Agency: Spring Studios, New York (US)

Photographer (Advertising): Santiago & Mauricio

Director of Photography (Advertising): Matthew Schroeder

Diesel Artistic Director: Nicola Formichetti

Stylist: Davey Sutton

Hair: Peter Gray

Makeup: Maki Ryoke

Photographer (Social): Jordan Hemingway

Director of Photography (Social): Bill Stepanoski

Studio: Spring Studios, New York (US)

 

Brand: Diesel

Agency: Spring Studios, New York (US)

Production: Spring Studios, New York (US)

Post-Production: Modern Post, New York (US) / Spring Studios, London (UK)

 

Celebrity Talent*

Joe Jonas

Kiko Mizuhara

DNCE (Joe Jonas, Jack Lawless, JinJoo Lee, Cole Whittle)

 

Model Talent

Sang Woo Kim c/o Select Model Management

Sara Cummings c/o Soul Artist Management

Aki von Glasgow c/o Wilhelmina Models

Trevor Signorino c/o Request Models

Ilana Koslov c/o Next Management

Grace Mahary c/o IMG

Stav Strashko c/o Established

Tommy the Cat

 

Agency Credits

Creative Director: Andreas Neophytou

Copy Lead: Tessa Mauclere

Art Director: Serena Wise

Global Head of Strategy: Richard Welch

Strategy Lead: James Denman

Account Director: Donald Stewart

Project Director: Michelle Jones

Senior Producer: Matthew Rodriguez

 

 







Previous Post

Alberta Ferretti a lansat scurt-metrajul pentru colecția de toamnă-iarnă 2016

Next Post

The Chemical Brothers a lansat clipul pentru pentru piesa "Wide Open" feat. Beck





Te-ar putea interesa și


More Story

Alberta Ferretti a lansat scurt-metrajul pentru colecția de toamnă-iarnă 2016

Regizat de Luigi și Iango în Veneția, scurt-metrajul pentru colecția Alberta Ferretti #AfLimitededition (AW 2016) o are ca protagonistă...